Annons:
Etikettallmänt
Läst 1320 ggr
vildarosen
2009-05-07 22:07

Söker me lyckta o ljus...

efter bra ställen i Gbg som säljer svart järntråd el va det heter,billigt? Panduro lär väl ha men är dyra ju.. Jag va på clas ohlsson o bauhause idag fick tag på lite tråd men ingen svart alls i olíka storlekar..

Tips är tacksamt då jag är ny inom detta område!

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

 Vildarosen medarbetare reumatism ifokus

 

Annons:
joggman
2009-05-10 12:48
#1

Nu bor ju inte jag i Göteborg. Men sök hos mindre järn-och bygghandlare, om inte annat så brukar de kunna ta hem. Dessa små järn-och bygghandlare kan man oftast finna igen på mindre orter, ej i köpcentrum. Nu är det ju ganska tätbebyggt runt Göteborg med mindre samhällen runt stadskärnan, kolla om det finns någon lämplig där.

vildarosen
2009-05-10 14:56
#2

Tack joggman det ska jag göra! Ska höra me min far som brukar veta vad såna affärer finns då han håller på o bygga om hemma=) Att jag int etänkte på det tidigare!

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

 Vildarosen medarbetare reumatism ifokus

 

vildarosen
2009-05-17 12:45
#3

Hittade svart tråd att vira runt stommarna på slöjd detaljer som jag har beställt.. Va runt i gbg men hitta inte svart menska leta vidare!

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

 Vildarosen medarbetare reumatism ifokus

 

luffarelisa
2009-05-19 00:23
#4

jag brukar köpa min svartglödgade järntråd på Granngården… visserligen bor jag i en mindre stad….men även om Gbg är en storstad så måste det väl finnas bönder i närheten.. :) och då även en butik för dem…

vildarosen
2009-05-19 13:09
#5

Jag vet att granngården finns i kungälv o det är inte så långt dit!! Har varit me mina föräldrar dit nångång när jag va yngre så dit hittar jag!! tack för tipset! luffarkisaSkrattande

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

 Vildarosen medarbetare reumatism ifokus

 

Upp till toppen
Annons: