Annons:
Etikettbilder-på-trådslöjd
Läst 2097 ggr
siddelina
4/1/09, 12:04 AM

En liten katt ...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En kväll när jag trixade och testade hur tråden blev om jag gjorde si eller så, framträdde plötsligt något som liknade en katt …

Fler som brukar göra djur?

Annons:
joggman
4/1/09, 9:58 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Sååååå söt!!

Jag har gjort änglahundar. Finns en bild här någonstans, men jag minns inte var så jag lägger upp den igen.

Coturnix
4/1/09, 11:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Vad duktiga ni är! Det är svårt att forma till tråden så det blir som jag tänkt…blev så irriterad härom dagen när jag försökte så det blev till slut en boll av alltihop.Tungan ute

SusannAlg
4/1/09, 12:27 PM
#3

Coturnix den var väl jättemysig! (bollen)!

Visst är det spännande…. man vet inte riktigt hur det slutar när man väl sätter igång å grejar med tråden!

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

flowergirl
4/2/09, 12:11 PM
#4

oj vad fnissig jag blev..jag lovar att jag har många "bollar" i min skräpkorg!!!

skönt att vi är fler som får spunk ibland när det inte riktigt vill sig och tiden flyger iväg och tråden tar slut, man klipper sig i fingret med tången, telefonen ringer, hunden vill gå ut, magen kurrar, ryggen värker och ideetorka fast man är pyssel sugen..

men då brukar jag slå på datorn och vad finns där? jo trådslöjd i fokus och så blir man lite glader igen Gladmvh Mia

ps. mysig kisse katt, påminner om min lilla fröken här hemma som ofta sitter och drömmer vid fönstret.

siddelina
4/4/09, 10:48 PM
#5

Fina änglahundar, Joggman!

Och den där bollen känner jag igen Coturnix, har en del i min papperskorg också …

Hadina
5/3/09, 10:16 AM
#6

Även om det *bara* blir en boll, så kan man kanske dekorera den med lite pärlor eller nåt?
Bara en tanke..

Jag har inte kommit in till stan än och kunnat köpa någon tråd alls:(

Annons:
siddelina
5/10/09, 6:01 PM
#7

Bra idé Hadina! Med pärlor kan man piffa upp det mesta  =)

Upp till toppen
Annons: