Annons:
Etikettallmänt
Läst 2788 ggr
Iram
1/22/09, 10:57 AM

Vad ska jag göra...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…med denna? Började för ca en vecka sedan med en vision av en hängande lykta med ovanligare form, men jag vet inte hur jag ska gå vidare med den. Ska jag fortsätta vira eller göra något annat…. Kanske slänga den i återvinningen och börja om.

*suck*

Annons:
isnornin
1/22/09, 11:14 AM
#1

oj vad svårt… Trist när man fastnar:( Jag gillar formen men har inga bra idéer!:(

MVH Isnornin

Coturnix
1/22/09, 12:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Fin form! Tänker på ett bo som mina Virginska vaktlar byggde av fjolårsgräs över en natt. I så fall blir det till att "väva" upp men spara ett krypin hål..ner mot mitten…som ett fågelbo alltså…då kan man också enkelt ställa in ett ljus i botten…Flört

Coturnix
1/22/09, 1:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Hittade bild på boet.

isnornin
1/22/09, 1:45 PM
#4

Men Coturnix!!! Nu blev jag så glad! Vad fint! Underbart!

MVH Isnornin

Blodeuwedd
1/22/09, 2:46 PM
#5

Iram jag tycker den är underbart vacker precis som den är.. att sätta ett färgat värmeljus i…. eventuellt längre hängare så den kommer längre ner.

Astraea
1/26/09, 1:00 PM
#6

Jag håller med Blodeuwedd, tycker den är jättefin som den är.

Annons:
Iram
1/27/09, 10:58 AM
#7

Jag har inte orkat ta itu med den ännu, men tack för tipsen och tack Coturnix för bilderna!

Jag vet hur jag fungerar. Den kommer nu att hänga där och dingla och plötsligt en dag så vet jag precis hur den ska se ut!

Skrattande

Astraea
1/29/09, 2:52 PM
#8

Aahaa den ska mogna. :)

Iram
1/29/09, 3:00 PM
#9

Ja, precis så Astraea! Och om man då har lite tips i ryggen så ligger de i ens undermedvetna och arbetar sig fram till en sjysst lösning. :-)

catharinastark
2/2/09, 8:35 PM
#10

Ta stomm tråden och böj till i någon form och sätt den högst upp i varanant hål. Exempelvis S form. Innan du sätter fast den första böj till så många du ska ha, för den första är = MALLEN.  Lycka till

catharinastark
2/2/09, 8:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Här är en lampa jag har gjort så kanske du får några ideer.

SusannAlg
2/3/09, 12:41 PM
#12

Läckert!!!!

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

joggman
2/3/09, 2:07 PM
#13

Jag har en halvfärdig ljuskrona som hängt i ett undaskymt hörn på övervåningen i två och ett halvt år. För ett par dagar sedan fick jag en ide hur jag skulle slutföra. Så ibland kan det vara bra att låta halvfärdiga projekt ligga till sig.

Annons:
isnornin
2/3/09, 2:36 PM
#14

#11 vilken fin!

MVH Isnornin

Iram
2/3/09, 4:56 PM
#15

Härlig ljuskrona!

Jag har absolut tänkt mig ett större projekt som en ljuskrona lite senare. Har ännu inte riktigt haft tid eller inspiration, men det kommer.

Glad

Mvh Iram

Upp till toppen
Annons: