Annons:
Etikettallmänt
Läst 2922 ggr
Elinastradtjack
2/2/14, 3:30 PM

Var är alla? (:

Har alla gått i vinterdvala? Här jobbas det i alla fall på för fullt (trotts skena på handleden *suck*) och anmälan till fem mässor under 2014 har redan skickats så det gäller att ligga i och jobba nu ett tag. Hjo Hantverksmässa, Gränsö Slotts julmässa samt Huseby Jul är redan spikade och klara, de andra två får vi se om jag får plats på (: 

Vad hittar ni alla på då? Några mässor på gång? Stora eller små projekt med tråd?

Annons:
ecirtaeb
2/3/14, 9:38 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag är iaf vaken och jobbar på när det finns tid och lust . Kreativiteten har inte riktigt infunnit sig alla dagar men hoppas på förbättring på den punkten ! Hade med behövt anmäla mig till mässor men lyckas inte hitta några hemomkring (skåning) som verkar vettiga . Men det är bara till att leta vidare ! Gjorde min första fyrkantiga skål häromdagen . Det var lite spännande ! Och den blev faktiskt riktigt bra dessutom , enligt mig själv :P Ett projekt jag drömmer om är att bygga en ljuskrona , tyvärr hindras det av nuvarande boarea . Må gott !

Elinastradtjack
2/10/14, 1:13 PM
#2

Ja, inspirationen går ju upp och ner tyvärr.. Men just för tillfället ligger min på topp (: Hade ett bra år med luffarslöjden förra året så är nu taggad på att få ett ännu bättre nu.

Det där med boarea känner jag ingen, har för tillfället en snäll sambo som låter mig ockupera vardagsrummet. Får se hur länge han står ut med det ^^

Fin skål! Själv gör jag nästan aldrig skålar, tycker aldrig jag får till det bra. Blir mest skulpturer och ljusstakar (:

Upp till toppen
Annons: